Известие

Collapse
No announcement yet.

Датчик за АБС-са

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Датчик за АБС-са

    Да питам това на снимката по долу ли е датчика за абс-са , че след един офроуд из една дупка ми светна лампата и според диагностиката , имам преебан датчик на предно дясно колело . Също ме интересува стандартни ли са за всички 156-ци или ако не по какво се различават , някъв номер или нещо от сорта ...
    и ако това на снимката е въпросният датчик , то как се сменя .... всмисъл , че гледам ,че няма никъде букса по нагоре за да прекъсна кабела ... или като се развие болта вътре има букса .

    Мерси предварително за инфото
    Attached Files
    156 sportvagon 1.9jtd

  • #2
    Tова е датчика, буксата ти е или зад калника или горе на ботуша. Измери първо да не буксата да е прекъснала и тогава го сменяй. Става и от друга 156-ца.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Мерси за бързият отговор , утре ще пиша резултат от огледа
      156 sportvagon 1.9jtd

      Comment


      • #4
        Мхм, ма не си купувай нов. Във форума ударени коли да искаш. Ще си намериш. То май имаше разлики само в задните датчици при някои 156. Отпред мисля, че са еднакви на всички. Ма само така си мисля де. Така, че вади го и с него си търси друг ако е думнал датчика.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Два типа букси са, също така е добре да знаеш......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            около 20-30 лв върви втора ръка!
            На мен ми светваше и изчистихме грешките, след това спря да свети!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #7
              моята има проблем с преден десен датчик и понякога се оправя и при наи малкото натиска се осеща в педала
              Обикновено се оправя сутрин като е мокро ама след няколко натисканя на спирачка и се разваля пак.
              Бях сменявал главина и датчика беше мазан с някаква грес дали може от това да не контактува добре.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от tre Покажи съобщение
                моята има проблем с преден десен датчик и понякога се оправя и при наи малкото натиска се осеща в педала
                Обикновено се оправя сутрин като е мокро ама след няколко натисканя на спирачка и се разваля пак.
                Бях сменявал главина и датчика беше мазан с някаква грес дали може от това да не контактува добре.
                Датчикът е безконтактен, демек всякакви следи от контакт с нещо си са признак на проблем. Точно при смяна на главина се получават фалове. Очаквай скоро да откаже съвсем.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Два типа букси са, също така е добре да знаеш......
                  едните жълтеникави и скапани, другите - черни (тях май ги слагат след 2002г.)

                  Comment


                  • #10
                    И все пак за да се увериш , че е от него - с волтметър - едната сонда на захр проводник , другата на чиста маса - трябва да имаш 12V. Намери си от някоя ударена алфа и не купувай нов.
                    Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                    Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                    Comment


                    • #11
                      Мерси за отговора колега дали ще има ефект ако го сваля и да го почистя с нещо. И едно е сигурно вече никакви измислени сервизи.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от tre Покажи съобщение
                        Мерси за отговора колега дали ще има ефект ако го сваля и да го почистя с нещо. И едно е сигурно вече никакви измислени сервизи.
                        Стига да си имаш необходимите инструменти , условия и желание ще се научиш и сам ще си правиш белисимата ;] Успех!
                        Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                        Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от tre Покажи съобщение
                          Мерси за отговора колега дали ще има ефект ако го сваля и да го почистя с нещо. И едно е сигурно вече никакви измислени сервизи.
                          Колега,почисти го задължително.Гривната на главината и датчика трябва да са чисти и да има малко разстояние мижду тях.Датчикът е индукционен.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                            Колега,почисти го задължително.Гривната на главината и датчика трябва да са чисти и да има малко разстояние мижду тях.Датчикът е индукционен.
                            Аха, и при една останала стружка от ремонта - грешка. А и при наранена изолация на кабела - пак грешка. Може майсторите да са прекъснали жичка вътре в кабела кат са дърпали и тя да контактува от време на време - пак грешка
                            Ох, що не станах майстор

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
                              Аха, и при една останала стружка от ремонта - грешка. А и при наранена изолация на кабела - пак грешка. Може майсторите да са прекъснали жичка вътре в кабела кат са дърпали и тя да контактува от време на време - пак грешка
                              Ох, що не станах майстор
                              Колегата е прав , датчика е индукционен. Той е свързан с ЕБУ - ел. блок за управление като му подава напрежение. Най-малката влошена връзка - замързена букса , пречупен проводник итн. води до увеличаване на съпротивлението във веригата , намаляване на напрежението , което се подава към блока , а той е доста чувствителен към това и записва грешка.
                              Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                              Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                              Comment

                              Working...
                              X